Home
Dating voor hoger opgeleide singles
Home Facts & figures Succesverhalen Hoe werkt het?

zondag 2 november 2014

Wederkerigheid

Beste kijkersvrienden van boven de 18:
Wederkerigheid is een term, veel gebezigd en toegepast in de oud-Gothische tijd, heeft een korte opleving gekend in de Romantiek echter…afein ik zal u daar niet mee vervelen. M.a.w. een lange tijd terug.
Het refereert een beetje aan (dat is wat ik er van begrepen heb) dat je bijvoorbeeld niet alleen het blad harkt van je eigen opgang maar om ZO MAAR ook eens spontaan (is niet hetzelfde als impulsief) het blad harkt van je buurman zonder verwachte tegenprestaties.
Gewoon om ‘zo maar’…weet je… (voor geïnteresseerden google er eens op om ‘zo maar’ uiteraard) Je hoeft er ook niet voor met iemand naar bed, om maar eens een zijstraatje te noemen.
Afein,

Eine Weile her zat mevrouw Goos omhoog over een boek. In haar wanhoop slingerde ze een SOS boodschap het prikbord op.
Vele tips stroomden binnen. Dank daarvoor overigens.
Echter ook de firma weregelenhetvooruenzijner nooit.nl reageerde. Mevrouw Goos bleek eerdere aan/ervaringen met deze firma nog niet geheel verwerkt te hebben dus delete ze die hap gelijk.
Maar de bovengenoemde firma liet het er niet bij zitten. (Even tussen ons beste kijkers – nou stond die firma al zwaar in de rode cijfers- dus mij maak je niet gek toch?)
Sterker nog ze belden om te vertellen dat het boek in hun bezit was en dat ik het de volgende dag in mijn bezit kon hebben.
Bestaat Sinterklaas dan toch?

Het kon allemaal niet op die dag bij bovengenoemde firma: ‘Lieve mevrouw Goos we begrijpen uw probleem en u heeft het razend druk dus we willen u graag een geste doen.’ Zo vertelde de voorgeprogrammeerde electronische stem op het bandje
Nou beste kijkers, fasten your seatbelts, mevrouw Goos kreeg een aantal alternatieven voorgeschoteld:
1. Is het voor een verlate verjaardag?
2. Een sorry cadeau?
3. Een afkoop cadeau?
4. Een verplicht nummertje cadeau?
5. In een doosje
6. Niet in een doosje
7. Gegalvaniseerd papier of in organisch katoenplastic?
8. Heeft u onze klanttevredenheidsenquete – trouwens – al gereviseerd?
9. Wij zijn in gebreke gebleven

Nou het werd 9 uiteraard. Ze kreeg een medewerker aan de lijn die er nooit is.
Een meneer van de weregelenhetvooruenzijnernooit.nl .
Begrijp ik het nou goed mevrouw Goos dat wij naar u…..?, begon hij.
Ja!!!
Helaas mevrouw Goos we zijn tot alles bereid maar we zijn wat versnipperd.
Maakt niet uit!!!!!!
U kunt het boek ophalen tussen 00.00 – 00.05 op locatie A.
U kunt het boek ophalen tussen 00.04 – 00.4.05 op locatie B.

Voor mevrouw Goos vol verbijstering kon reageren, zat ze alweer verstrikt in het electronische keuzemenu.

Het licht ging uit bij mevrouw Goos.
De bedreigingen, haar klachten; iets in de trant van: ik breek uw benen en u kunt slechts met een rietje in leven blijven, mocht ze schriftelijk indienen.
2 dagen heeft mevrouw Goos aan de apparatuur gelegen en net op het moment dat het wel weer een beetje ging, t hield niet over uiteraard, ontving ze een standaard mail met het verzoek een klanttevredenheidsenquete voor eerder genoemde firma in te vullen.
Helaas is het mevrouw Goos die zich inmiddels van een rietje moet bedienen.

Maar all things fair: de firma weregelenhetvooruenzijnernooit.nl maakt zijn slogan wel waar!

.


geplaatst door Goos - 4412 keer gelezen


Om te reageren op dit blog moet je lid van Match4me.nl zijn!
Schrijf je gratis in!



<< Startpagina

Over match4me - Privacy - Algemene voorwaarden - Veelgestelde vragen - Contact
Thuiswinkel Keurmerk Veilig Daten

Mobiele site
Android app on Google Play iPhone app on iTunes
© Match4me.nl